@nyisztor:
Sorban visszafelé megyek a megjegyzéseiden:
- Az idézet értelmezhető egésze így szól: "Tudjuk tehát, hogy bőven lehet az Illatos úti telepen az anyagból." - Tudjuk, hogy _lehet_. Azt hiszem kellő mértéktartással és óvatosan fogalmaztam.
- A káros hatásokról csak ízelítőül:
"A DDT kitettség növeli az emlősök májdaganatának kockázatát" (enfo.agt.bme.hu/drupal/node/11503)
- Ami pedig az ipari ellenérdekek szerepét illeti, jogos a felvetésed, de az, hogy egy konkurens cég mószerolja a DDT gyártóját, még nem igazolja, hogy a DDT kockázatait nem kell figyelembe venni.
És még egy: az, hogy az emlősökre milyen közvetlen hatással van, csak egy dolog. Ha az Illatos útról kijut a helyi ökoszisztémába, akkor a hasznos rovarok által elszenvedett károk révén is szenvedhetünk el károkat mi, emberek. Egy összefüggő rendszerben élünk, nem elszigetelten.
Szakszerűtlen hőbörgés a cikk.
" a hatvanas évek végén betiltottak "
Az amerikai gyártók érdekei mentén, Mo-n elsőként lett betiltva a DDT alkalmazása (szakszerűtlenül, nem volt ismeretes káros hatása - emlősre ma sem - túl sokan gyártották,kellett a hely a jövedelmezőbb - nem jobb! - termékeknek),
"Tudjuk tehát"
A fenét. Szag alapján gyanítja a T. szerző. Nem akarom uszítani, de lehet az akár dioxin is.
Ostoba, ezért kártékony nyáltépés.
A "klasszikus" jegyzői kifogás, mely szerint önkormányzat nem rendelkezhet olyan kérdésről, amiről magasabb szintű jogszabály már rendelkezik, megválaszolásra került a K-monitor blogjában, erre fentebb hivatkoztam is. El is küldtem ma a leglényegesebb idézetet meg a linket a bejegyzéshez a Jegyző Asszonynak meg a Polgármester Úrnak.
Azt felejtettem el megkérdezni Jegyző Asszonytól, hogy a Polgármester Úr által jegyzett és Jegyző Asszony által is aláírt másik rendelet-tervezettel kapcsolatban ez az aggály miért nem merült fel?
Hajrá! Tényleg nagyon fontos, amiért most harcolsz Drukkolok, hogy legyen erőd, energiád, kitartásod, ügyesen feltaláld magad, és ne tudjanak könnyen lepattatintani.
@Ferenczi István: Autóval vagy busszal használom, és a lámpa szempontjából minden irányból. Többnyire Katona Józsefből érkezem és vagy az M5 felé vagy Nádasdy felé hagyom el, esetleg ritkábban a bolt felé. Régebben simán jobbkézszabály volt, tökéletes volt.
@G. Wolf: Autóval, gyalog, vagy bringával szoktad használni? Esetleg buszon ülve? És melyik irányokból? Azért kérdezem, mert én is hajlok arra - laikusként - hogy a sárga villógó, a körforgalom pláne, esetleg az egyszerű jobbkézszabály folyamatosabb haladást eredményez összességében, mint egy lámpa, de közben próbálom kitalálni, hogy mi lehetett az a jó indok, ami miatt oda lámpa került.
Gondolom azért állítják vissza az árkokat, mert áznak, penészednek a falak. Wekerlén régen minden utcán volt àrok ha jól tudom. Remélem hamarosan egy wekerlei építész is kommentel majd. És küldj képet, persze!
Azt olvasom: visszaállítják az árkokat az Álmos utcában. minek? az esővíz nem az utcán áll meg, hanem a kereszteződéseken, mert ott túl sok az aszfalt. Abból kellene vágni, nem a gyepből. Lehet az utcatorkolatokat szűkíteni, vagy a kereszteződés közepén egy virágos ágyast építeni - az megfogja az esőt. És ezekhez nem kell az úttervet módosítani, legfeljebb az útburkolatot. küldjek fényképet?
Forgalmi lámpát nehéz megszüntetni: lehet villogó is!
fenntarthatóság, igazságosság, részvétel
Lehet Más Kispest!
Lehet Más Kispest!
Utolsó kommentek:
Ferenczi István 2015.12.15. 12:34:24
Sorban visszafelé megyek a megjegyzéseiden:
- Az idézet értelmezhető egésze így szól: "Tudjuk tehát, hogy bőven lehet az Illatos úti telepen az anyagból." - Tudjuk, hogy _lehet_. Azt hiszem kellő mértéktartással és óvatosan fogalmaztam.
- A káros hatásokról csak ízelítőül:
"A DDT kitettség növeli az emlősök májdaganatának kockázatát" (enfo.agt.bme.hu/drupal/node/11503)
- Ami pedig az ipari ellenérdekek szerepét illeti, jogos a felvetésed, de az, hogy egy konkurens cég mószerolja a DDT gyártóját, még nem igazolja, hogy a DDT kockázatait nem kell figyelembe venni.
És még egy: az, hogy az emlősökre milyen közvetlen hatással van, csak egy dolog. Ha az Illatos útról kijut a helyi ökoszisztémába, akkor a hasznos rovarok által elszenvedett károk révén is szenvedhetünk el károkat mi, emberek. Egy összefüggő rendszerben élünk, nem elszigetelten.
Bejegyzés: Megint bűzlik az Illatos út
nyisztor 2015.12.08. 11:37:49
" a hatvanas évek végén betiltottak "
Az amerikai gyártók érdekei mentén, Mo-n elsőként lett betiltva a DDT alkalmazása (szakszerűtlenül, nem volt ismeretes káros hatása - emlősre ma sem - túl sokan gyártották,kellett a hely a jövedelmezőbb - nem jobb! - termékeknek),
"Tudjuk tehát"
A fenét. Szag alapján gyanítja a T. szerző. Nem akarom uszítani, de lehet az akár dioxin is.
Ostoba, ezért kártékony nyáltépés.
Bejegyzés: Megint bűzlik az Illatos út
bElannaTorres 2015.12.08. 11:06:54
Bejegyzés: Megint bűzlik az Illatos út
Ferenczi István 2015.03.24. 21:24:16
Azt felejtettem el megkérdezni Jegyző Asszonytól, hogy a Polgármester Úr által jegyzett és Jegyző Asszony által is aláírt másik rendelet-tervezettel kapcsolatban ez az aggály miért nem merült fel?
Bejegyzés: Kispest Önkormányzatának átláthatóságáról
keletita 2015.03.24. 20:35:35
Bejegyzés: Kispest Önkormányzatának átláthatóságáról
G. Wolf 2015.02.22. 22:04:31
Bejegyzés: Kispesti közlekedési ügyek - 1
Ferenczi István 2015.02.22. 21:52:45
Bejegyzés: Kispesti közlekedési ügyek - 1
G. Wolf 2015.02.22. 21:17:48
Bejegyzés: Kispesti közlekedési ügyek - 1
Ferenczi István 2015.02.22. 19:09:24
Bejegyzés: Kispesti közlekedési ügyek - 1
G. Wolf 2015.02.21. 17:18:36
Meg a körforgalmak is jók lennének!
Bejegyzés: Kispesti közlekedési ügyek - 1
Ferenczi István 2015.02.20. 09:03:57
Bejegyzés: Kispesti közlekedési ügyek - 1
[dániel] 2015.02.19. 23:34:19
Forgalmi lámpát nehéz megszüntetni: lehet villogó is!
Bejegyzés: Kispesti közlekedési ügyek - 1